dimecres, d’abril 18, 2007

El teatre desperta passions


Devem grans obres de la literatura universal al senyor Anònim. La Biblia, El Lazarillo de Tormes o les cartes del Penthouse.

Però ara feia temps que no en sentíem a parlar, i és que es veu que es dedica al teatre. Concretament, a veure'l.

Fa gràcia que es comentin tot sovint obres de teatre en aquest blog (la pròxima, diumenge, Soldados de Salamina), i que en tingui generalment una bona opinió. Però no ha estat fins la primera crítica dolenta que no s'han escalfat els ànims. Respecto totes les opinions, i si algú diu que li ha agradat certa obra, i difereix del meu criteri, em sembla collonut. El que em fot molta gràcia és que algú altre entri a sac intentant que:

a) Canvïi la meva postura respecte l'obra.
b) Tasti la meva pròpia medicina (sic).
c) Faci un acte de constricció adonant-me de quantes coses fallen en la meva vida.

Em sembla divertit, i curiós, el voler imposar una opinió. Com ha passat en les repostes d'Els Hereus.
Paradoxalment, com més emprenyats entren en el blog, més visites té, i abans sura entre els resultats de recerca del google.

Gràcies, senyor Anònim, per fixar-se en un servidor!

8 comentaris:

Lo Gené ha dit...

Els pastorets són fantàstics, els vaig a veure cada any.

Tot i això no desesperi. N'està ple d'imbècils (en el bon sentit de la paraula) que admiren qualsevol merda que els hi tirin. En el fons són uns afortunats, ja que per molt que els prenguin el pèl mai es senten estafats.

Sento que això soni a llepada de cul descomunal, però és que m'ha tocat la fibra sensible ja que a diari se'm presenten situacions similars.

Doc Moriarty ha dit...

No, si no desespero. Però trobo peculiar que algú pugui donar-li tanta importància a un comentari negatiu d'una obra teatral en un blog que, segons Technorati, està en el número 361.000 del rànquing, aproximadament.

I sí, els acrítics són més feliços.

Pansete ha dit...

La Cultura de veritat sempre ha estat elistista. Si ens agrada, bé; i sinó, també.

albert ha dit...

A mi em fa gràcia quan diu (o intenta dir) que com que no li agrada "Els hereus" vol dir que ja ets un il·lustrat i només t'agraden els grans clàssics.

Aquesta gent que treu conclusions a la babalà em fa molta pena.

set sota zero ha dit...

Tanta ràbia per part de l'anònim en qüestió no és normal si no és que és un dels afectats per la crítica.

Doc Moriarty ha dit...

Fa tota la pinta.

Kesoytiza ha dit...

Quina culpa tenim nosaltres de que "Els Hereus" sigui una merda del tamany d'un Hammond B3?

Ja sé que la investigació és la seva feina, Doc, però he estat consultant unes fonts i tinc motius per pensar que el desagradable personatge Anònim és ni més ni menys que en Salvador Sostres.

I si no ho és ben podria ser-ho.

Doc Moriarty ha dit...

www.salvadorsostres.com és un far enmig de la inòpia catalana.

Noti's que no he penjat el link en html perquè no tinc ganes que el surti com a enganxat al ronya.

Entengui's el primer paràgraf com un sarcasme.