dimecres, d’abril 11, 2007

Patricia Conde


Després de veure ahir, amb l'estrena de Sabías a lo que venías de Santiago Segura, que La Sexta continua amb una programació predestinada al fiasco, basada en tenir més públic en el teatre que davant el televisor, i estandaritzar-ho tot sota el domini del monòleg previsible; després de comprovar que Torrente és igual a la pantalla petita i a la gran, per desgràcia nostra, és recomfortant que l'excel·lent espai Sé lo que hicisteis (una Teletúlia en tota regla, no ens enganyem) passa a ser diari, i a durar mitja horeta ben concentrada.

D'acord, aquesta introducció és només una excusa per enaltir les virtuts de Patricia Conde, aquí en el paper de tonta inocentona i càndida, tot un tros de dona que vesteix bé i somriu que emboba.



Nascuda a la impagable factoria de El Informal (programa de culte on els hi hagi), formadan en aquell programa de gags infumables que era Splunge, Patricia Conde no tan sols està bona: a més té sentit de l'humor!!!






Si hi ha Pilar Rubio al costat, formant el millor tàndem femení de la televisió... joder, ja no sé qué més escriure per continuar posant fotos i videos!!!

13 comentaris:

albert ha dit...

M'encanta Patricia Conde. És més, crec que n'estic enamorat.

Està tremenda i té sentit de l'humor. I d'aquestes no se'n troben gaires.

set sota zero ha dit...

Per nosaltres no pateixi, pot seguir penjant fotos i videos, no cal que escrigui res.

Lo Gené ha dit...

Doncs a mi em sembla que La Sexta cremarà "Se lo que hicisteis..." emetent-lo a diari, per molt que només duri mitja horeta. Això sí, Patricia Conde és gran i no està gens malament.

Pansete ha dit...

Jo, que en realitat visc a un altre món, no tenia ni idea de qui era la morenassa aquesta. I diu que aquesta senyoreta de tan bon veure sortirà cada dia per la tele. Em sembla bé: la paret de casa demanava a crits un estucat "gotelé".

Lo Gené ha dit...

Vigili amb les teles de plasma o lcd, que el gotelé després no marxa, ja no és com amb les teles d'abans.

Kesoytiza ha dit...

Que Déu beneeixi Patrícia Conde. Primer per estar com està i desrpés per haver reemplaçat Inma del Moral (sí, la que ens va trencar el cor liant-se amb en Pedro Ruíz).

El Gimene ha dit...

Patricia és la musa de les meves palles.

Caguntot ha dit...

Sí. Es podria dir que aquesta noia, la Pilar Rubio, és bastant agraciada. El vídeo de la sessió de fotos a SIETE és un gran documental.
Vaig al lavabo, que tinc una urgència.

El Gimene ha dit...

Follar-se la Patricia podria ser considerat pederàstia? és que té aquesta carona de col·legiala innocent...
Ha de ser fantàstic que et miri amb aquests ullets mentre te la xu...
Ops, no m'havia adonat que estava escrivint tot això. jo també he d'anar al lavabo.

Pansete ha dit...

Doncs a la cua, amic.

Questionaire ha dit...

Ha de ser terrible ser el germà de Patricia Conde.

Idrox ha dit...

pitjor ser el cosí, perquè germà encara és allò que penses: no, home és me germana... Però cosins... xD

Anònim ha dit...

xD
xD
xD
xDxDxDxD
PATRICIA CONDE JO SEMPRE E SUMIAT EM SER COM TU, ROSA,...
BUENO SI LLEGUEIXES AUQEST COMENTARI RECORDA QE SOC UN ANÒNIM!!!


xD