dilluns, de maig 14, 2007

Fer cara d'ensumar merda

Aquest cap de setmana vaig intentar veure The Zodiac, el telefilm de fa un parell d'anys inspirat en el cas real i que el divendres tindrà una versió com Deu mana a la gran pantalla, de la mà de David Fincher. The Zodiac és tan bona que em vaig adormir mentre premia el botó de fast-forward, de debò.
Tot i així, vaig confirmar que hi ha dos actors que sempre foten cara de fàstic a la pantalla, facin el que facin. Són Justin Chambers i Rory Culkin, una gent que angunieja amb la seva presència.




































Diumenge, per comptes del partit de meuques que es jugava al Camp Nou, vaig tornar a veure la magnífica Harry el Sucio, també basada en el cas (encara que més lliurement). En Harry no ensuma merda: te la fa menjar.

5 comentaris:

albert ha dit...

Clint Eastwood també fa sempre la mateixa cara de no haver cagat.

El Gimene ha dit...

Harry el sucio va ensenyar-li tot el que sap a Chuck Norris.

Questionaire ha dit...

Un personatge que ha deixat per a la posteritat una frase com "Alegra'm el dia" no pot ser mala persona.

El Gimene ha dit...

Per cert, espero que le director de Zodiac sigui el David Fincher del Club de la lluite i no el de L'habitació del pànic.
(ah, que era el mateix?)

Doc Moriarty ha dit...

Poca conya amb Harry El sucio: duc una xapa amb la seva efígie brandant un revòlver Magnum. (sé de bona tinta que hi ha algú de per aquí que també la duu).

L'habitació del pànic era una pel·lícula tan buida com visualment atractiva. Tinc entés que Zodiac és un exercici mastodòntic de maduresa.