dijous, de juny 07, 2007

Càmera ABP

-Has vist que els de l'ETA ha trencat la treva?
-Sí, sí. Ho he vist al Cuní.
-Ah, jo no me'l miro, em fot nerviós.
-Doncs diu que té un vídeo.
-Qué estrany. Sortim cascant etarres?
-Un mosso surt menjant una hamburguesa.
-I?
-Que es va gravar mentre De Juana Chaos estava en vaga de fam.
-I?
-Que ho van penjar al youtube, en De Juana ho va veure, i va muntar en còlera.
-I en Cuní què diu?
-Que vam coaccionar un ciutadà mentre execia els seus drets.
-Clar. Suposo que El Periódico mostra la factura del Burger King en portada, oi?
-No ho sé, aquí dins no ens arriben els diaris, ni la llum del sol.
-Però hi ha molt bona gent.
-Lo millor de cada casa.
-La creme de la creme.
-...
-Escolta.
-Què?
-Aquesta telecomèdia no fa gràcia.
-Ni puta gràcia.

7 comentaris:

albert ha dit...

Per més que he buscat, no he aconseguit veure'l en cap de les fotos de les manifestacions d'ahir.

Segur que vosté va aprofitar i va repartir flyers de Montecristo. Oi?

Questionaire ha dit...

Jo crec que no el vam reconèixer perquè anava de Montecristo en persona.

set sota zero ha dit...

Ja que posen càmeres a les sales de registre i interrogatoris, que ho amortitzin i ho retransmetin en directe pel 3/24.

Una qüestió: Què volen dir les sigles ABP del títol?

Doc Moriarty ha dit...

Àrea Bàsica Policial. Algun cervellet amb estudis va decidir que Comissaria sonava massa repressiu, i en un atac de sigles va col·locar-hi l'ABP.

Lo Gené ha dit...

Em sembla bé que a les "ABP" hi hagi càmeres. Però m'agradaria saber que en pensaria tothom si a la seva feina tinguessin una càmera enganxada al clatell.

O follem tots o la puta al riu.

Doc Moriarty ha dit...

Jo no tinc problemes amb les càmeres, vaig amb la consciència ben tranquila. El que em sembla malament és que hi hagi qui, en comptes de protegir els seus treballadors, esperi a la més mínima per començar a difondre les imatges i fer un judici paral·lel.

Lo Gené ha dit...

Efectivament, és el problema. De fet, el que em sembla pitjor de tot no és que es difonguin les imatges, sinó que ho facin de forma prèvia al judici. Em sembla d'una poca vergonya clamorosa.