divendres, de juny 22, 2007

El Rosari dels Divendres

Em dóna la sensació d'haver-me deixat quaranta mil coses. De no haver parlat de www.montecristo.cat, de no fer esment del cameo al Cor de la Ciutat, d'haver-me oblidat de rendir honors a Amat Piniella, bla bla bla...

Però estic molt content. Feia molt de temps que esperava aquest moment, amb el senyor Brillant i el senyor Kong, i el Senyor de Gràcia amb qui servidor comparteix opinions sobre el món editorial. Un altre dia faré el dibuix de la Sílvia Abril, que s'ha quedat pendent.

He d'aconseguir l'adreça electrònica de Pere Deulofeu, crític literal que ha muntat la llibreria El Frankfurt.

5 comentaris:

albert ha dit...

Fantàstica l'entrevista pero ha sigut una mica interruptus el tema dels blogs. No ha quedat temps i m'hagués fet gràcia sentir-lo com en parlava.

Mallerengu ha dit...

El Rosari dels Divendres, ja ho diu bé ja.
Jo trobo a faltar l'Acracio, que em sembla que va anar a parar amb la Júlia Otero sino vaig molt errat.
En fi.. felicitats pel programa.

Lo Gené ha dit...

Jo vaig créixer amb "El Rosari de", així he acabat. Va ser sobre la primavera del 2002 que em vaig topar amb ell a la ràdio, i va ser un "xoc". La última temporada em va traumatitzar, dues hores en lloc de tres, i després el senyor Polanco va comprar Ona Catalana.

Però sort que un dia, per casualitat, escoltant el Minority sento que la nena tonta crida: "Moraleeees, Moraleees. M'agrada molt el Morales, si no fos tant calb...". Se l'han ben guanyat el programa dels divendres.

Ai, nostàlgia...

set sota zero ha dit...

Oh, no ho me'n vaig assebentar. Em baixaré el programa del web de RAC1.

El rosari de l'Aurora, quin gran programa! Quin fart de riure! L'Acracio era boníssim. I també la secció de cinema de videoclub que feia en JD, que era semblant a la que fa al minoria.

jair d ha dit...

com es nota que s'ha curtit en el món dels retrats robot de delinqüents habituals. aquests tres macarres no mereixem altre qualificatiu.
per cert, aquest divendres tinc pensat parlar d'una obra mestra que sé que li encanta: HISTORIA DE RICKY.