dijous, de juliol 19, 2007

Aachen



6 comentaris:

albert ha dit...

Ai mare! Ja tenim una localització per la versió pel·licula de Montecristo! Olé!

Questionaire ha dit...

Tinc els ulls blaus, però sóc calb. Podré fer un paperet de nazi a la pel·li? És que em fa il·lu portar una Lüger i fumar amb la cigarreta entre els dits cor i anul·lar... Per cert, la primera foto, està feta amb una panoràmica o és requadrament?

Doc Moriarty ha dit...

Vostè podria encaixar molt i molt bé com a Sigfried Taubert,l'obergrupenfuhrer encarregat del castell de Wewelsburg.

La primera foto són tres fotografies enganxades amb Photoshop.

En una de les parets hi havia un forat que semblava de bala.

Ningú no em va saber dir qué significava el mosaic de la rata.

Les excavacions arqueològiques sota la capella no eren al lloc indicat!!! La X sempre marca l'indret!

albert ha dit...

Si havia pensat en mi per un paper com a jueu al camp de concentració, descarti-ho. Seria incapaç de seguir una dieta per aconseguir que se'm marquin els ossos.

Com a Eva tampoc donaria el pego.

Lo Gené ha dit...

Soc baixet i tinc el cabell ros molt fosc, gairebé castany, però gaudeixo d'una meravellosa pell blanquíssima. Em faria il·lusió sortir en una pel·lícula, doncs als pastorets del cole em va tocar fer d'arbre.

Salva ha dit...

Vaig estar 8 mesos a Aachen y la Dom es majestuosa!

Cada día em mola més aquest blog ;)