divendres, de juliol 13, 2007

Divendres 13: Terror, fantasia i ciència ficció


Impressionant l'encierro d'ahir, amb cornades d'antologia, i un brau demolidor a la cua de la cursa.


Ens hem de posar d'empeus per veure aquesta obra d'art. El nano no és d'aquest món.


JJ Abrams s'ho tenia d'allò més calladet, i ara ens deixa anar aquesta perla que porta la firma inconfusible de l'empollón més espavilat de Hollywood: molta gent corrent la vida dels quals és interrompuda per un fenòmen inexplicable (i que recorda molt al fum negre).

4 comentaris:

El Gimene ha dit...

Un gol collonut (amb un comentari collonut: ¿serramo la cancha? Claro, ¿para que tenemos que seguir después de haber visto esto?
Un tràiler collonut.

El encierro no l'he mirat: em fa angúnia.

albert ha dit...

Aquest trailer té una bona pinta de cullons. He vist el segell Bad Robot, em sona...

A mi també em fa angunia l'encierro pero no em fan cap pena.

set sota zero ha dit...

A TVE1, a les 7 del matí, abans del "encierro", feien cada dia un especial, repassant les cornades del dia anterior, amb connexions en directe amb l'hospital, entrevista al metge, als cornejats, etc. Flipant.A mi tampoc no em fan cap pena.

jesse_custer ha dit...

Lo de Lio Messi es demasiado, esperemos que no lo pille ningún carnicero, que ya lo han intentado.