dissabte, de juliol 21, 2007

Jomeinisme borbònic

7 comentaris:

El Gimene ha dit...

La veritat: imaginar-me la Letizia en aquesta postura em posa catxondo.
La web de la revista ja ha estat clausurada.

Doc Moriarty ha dit...

He penjat la foto abans que la treguin de tot arreu. Més endavant, si puc, també inclouré algun comentari... encara que les paraules sobren.

El Gimene ha dit...

Sembla que la web del Jueves encara tira, potser abans no he pogut entrar perquè debia està saturada de visites...

Questionaire ha dit...

Jo el compro cada setmana des de fa anys, i aquesta no he arribat a temps!!!

Doc Moriarty ha dit...

Fa anys que no el compro, només de forma esporádica, i pel Monteys i en Pedro Vera.

L'altra dia el vaig veure al quiosc, i vaig pensar, joder com s'han passat aquesta vegada.

Però no fins a l'extrem on s'ha arribat.

Diuen que la setmana que ve sortirà en portada una flor i una abella, amb el títol: "Así se reproducen los príncipes".

El Gimene ha dit...

Seria una gran portada!

Lo Gené ha dit...

Jo, que feia més de dos anys que no comprava el jueves, l'he tornat a comprar aquesta setmana.

Possiblement no ho tornaré a fer (m'avorreix molt amb alguna excepció), però no penso permetre que em diguin què puc i no puc llegir.

A veure quan tindran els sants collons de fer la maleïda pregunta al poble, quan. I no aquesta merda de justificar-ho tot amb una constitució que molts no hem votat i que els qui ho van fer estaven entre franco i la paret.