dijous, de juliol 12, 2007

La desgana

Llevar-se a les sis, agafar el metro amb lleganyes i dur una novel·la a les mans, conscient però que no la podràs ni obrir en tot el trajecte. Comprar el diari en el transbord i anar directe a les pàgines d'esports, ja hem fitxat a Milito, mirar per la finestra del bus la gent amb pressa impròpia de l'estiu.
Migdiada de baba i pèrdua de coneixement, i manca de ganes de fer res. S'ha de baixar a comprar, has de col·locar el rentavaixelles, hauríem d'anar al gimnàs. Avui em sembla que penjaré un parell de videoclips al blog, que no hi ha esma.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Penso que aquesta música, com tu diries, és un "mierdo", ara bé, és en anglès, of course.
Diarreamental

set sota zero ha dit...

Doc vostè té una depressió post-vacacional de collons. Dura uns dies però no és greu, no cal medicar-se.

El Gimene ha dit...

Li fa mandra posar el rentavaixelles? A mí també.

És curiós com ens anem tornant més ganduls gràcies a la tecnologia. Quan vaig tenir rentavaixelles vaig passar un temps en què em semblava meravellós, però quan vaig oblidar-me de la "duresa" de rentar els plats i em vaig acostumar al poc esforç que requereix l'aparell... ara em fa mandra fins i tot posar-lo! Em sembla un gran esforç!
La tecnologia no només ens fa més tontos, sinó més ganduls.
Però mola!

Questionaire ha dit...

S'hi ha fixat, Doc? Tots els que surten al vídeo dels Rentals són "gafapastes".

Doc Moriarty ha dit...

Ho sé, ho sé. Els rentals els vaig veure en directe quan van fer de teloners de Blur al Zeleste d'Almogàvers, no recordo quan. I la veritat és que em feien bastanta gràcia. El cantant duia la samarreta del barça (i crec que en un video de Weezer també se la va posar).