divendres, de juliol 20, 2007

Mierdomagnetisme

Tinc un problema.

Si mai compro res que dugui un endoll o necessiti electricitat, o no funcionarà o estarà espatllat. Ja siguin els mp3s, els dvds, les minicadenes, els aires acondicionats, els ordinadors, els discs durs externs, els videos VHS, els minidiscs o, com ha estat el darrer cas, la tele.

Suposo que dec desprendre algun tipus d'electromagnetisme, un mierdomagnetisme, que fa que el més mínim indici de vida electrònica s'esfumi quan hi sóc a prop. I que consti que ja em passava abans de rebre la descàrrega elèctrica.

Senyors de Cyberdine Systems, Molt Honorable Senyor John Connor, Resistents a la revolta Robot, Investigadors de l'Àrea 51, Imitadors d'Stephen King, Mal·lograt senyor Philip K. Dick:

Sóc tot seu. Si alguna vegada em necessiten, enviïn-me una carta per correu ordinari.

6 comentaris:

albert ha dit...

Ens trobem davant del nou José Velez? Que mala sueeeerrteeee... M'encantava.

Per cert, ens ha d'explicar això de la descàrrega.

Questionaire ha dit...

Coi, ja ho ha espatllat? Recordi'm de no deixar-li la meva DS. Mai. De totes formes, és per això que jo encara tiro fotos amb càmeres analògiques el mecanisme de les quals puc arreglar jo solet.

Lo Gené ha dit...

Doc, vostè és com jo:

- Em vaig comprar la Dreamcast i al mes es va anunciar que es cancel·lava la seva producció.
- Vaig comprar una PSP que tenia 5 pixels morts -per a que te la canviïn són necessaris 6- i la creueta no reaccionava bé.
- Em compro un MAC i al cap d'una setmana surt un model nou.
- La meva PS2 va morir al cap de dos anys justos.
- Em van haver de canviar el carregador de l'mp3 perquè donava enrampades.
- Em vaig comprar un Logitech Dual Force, venia sense font de tensió. Quan el vaig anar a canviar, no en quedava cap.
- i un llarg etc.

El problema és que no es redueix als aparells electrònics. Quan compro qualsevol cosa passa el mateix:

- Llibres defectuosos.
- Còmics defectuosos.
- Caixes de CD defectuoses.
- Roba en mal estat.
- etc.

I amb la salut, passa el mateix:

- Les angines sempre venen quan vaig de vacances o estic d'exàmens.

Tota la bona sort que tinc amb segons quins aspectes de la vida, surt d'aquí.

Lo Gené ha dit...

Per cert Sr. Q, la meva DS té un píxel mort.

Anònim ha dit...

Jo penso que Terminator no és ciència ficció, és només una crònica poètica del que ja està passant. No ho dubteu, les màquines estan escurçant vertiginosament la nostra esperança de vida, ja sigui liquidant-nos directament amb descàrregues elèctriques, tallant-nos a rodanxes o esclafant-nos o bé per la via de la destrucció neuronal.
El teu cas, semblant al meu , Doc , és més greu, i el procés s'accelera.
Espero que puguis guarir-te ben aviat.
Diarreamental.nireblog.com

set sota zero ha dit...

Doc, vostè és com l'Uri Geller de l'electrònica però a la inversa. Això ho ha d'explotar. Podria sortir a la tele i esconyar els aparells elèctrics dels televidents amb el seu mierdomagnetisme.