dimecres, de setembre 19, 2007

Blogologia universal: les parets de Gràcia

TAN SOLO BUSCO UNA MUeRTA PARA HUIR DE TI (EPM)

La inscripció és, com a mínim, inquietant, i planteja diverses preguntes:

Quan escriu TI, a qui es refereix? Pot ser a una parella, la dona, el nòvio, la seva millor amiga... o una cosa? Pot ser la drogaïna? Està enganxat i té pulsions necròfiles? Li fot a la botella i ja no trempa si no és amb finades?

MUeRTA és substantiu o adjectiu? És a dir: realment vol el cadàver d'una dona per fugir de TI, o s'ha deixat d'escriure el subjecte de l'oració. Podria estar demanant una rata muerta, una mano muerta o una naturaleza muerta? I en cas afirmatiu, per què necessitaria algú una rata morta per fugir de TI? Vol contraure la pesta bubònica com a solució als seus problemes? Ha demanat audiència amb el Papa i amb el primer ministre britànic per buscar la MUeRTA?

Qui és EPM? Ernesto Pérez Manjón? ElectroPulse Magnetic? Ese Pobre Moribundo?

I quin objectiu hi ha en escriure-ho públicament, al barri de Gràcia?

Senyor EPM: actualitzi el seu blog, sisplau, que ens té en la incertesa.

9 comentaris:

Lo Gené ha dit...

Crec que es refereix a la droga i que ha confós MUeRTA amb MUeRTe. Vol morir per deixar el cavall.

Clarament sofreix una depresió de cavall (lalilulelo).

Pot ser que no tornem a veure a l'amic EPV.

Kesoytiza ha dit...

Salutacions, estimat Doctor. No puc negar que aquest gràfit que ens mostreu és intrigant, tant com el que tinc davant de casa i que fa dies que no em deixa dormir:

AR CONDICIONADO MATA AS PERSOAS!!!

La gent de Lisboa és queixica, sens dubte

joanarcaic ha dit...

je,
pos com el graffitti durí 1000 anys, els arqueolgecs que el trobin estarán més "en bavia" que nosaltres...

Antoni ha dit...

Estic amb lo gene. Ja se sap que amb el mono es pot pensar una cosa i escriure una altre...be, no es que jo ho sapigue que es el mono de droga, eh!...que jo no soc EPM!
ostia en quins merders em poso!

Narval ha dit...

Entenc tan poc la frase com la relació que pugui tenir això amb el tema dels blogs.

albert ha dit...

És lleig practicar la necrofília, i publicar-ho en un blog de ciment encara més.

(...)

Ho heu pillat? Blog de ciment! Sóc genial.

set sota zero ha dit...

Potser l'error d'escriptura no està a la A sinó a la M. Potser busca una TUeRTA, perquè li molen les dones amb un sol ull. Crec que EPM vol dir Estoy Pal Manicomio.

Questionaire ha dit...

Jo diria que busca una "PUeRTA"...
I déu ser el Carles Capdevila, el d'Elguna Preguna Més.

Doc Moriarty ha dit...

M'apunto a aquesta darrera opció.