dimarts, de setembre 11, 2007

Des de Can Fanga amb amor

A tres quilòmetres al nord de Camprodon, a la carretera que puja a Setcases, s'aixeca el poble de La Roca. Petit i curiós, envoltat de verd, pots demanar taula a Can Pei.
I pot ser que no t'en donin, perquè el menjador no és gaire gran i està ple de famílies que, després d'un sorollós àpat amb criatures nervioses i hiperactives, aniran a muntar a cavall a prop del restaurant. Si no et conformes amb una cerveseta a la terrassa (amb el solet s'hi està de conya), serà millor que reservis amb antelació.

L'Henri es va portar i ens va servir a fora, ben tranquil·lets i lluny dels nens de cordes vocals poderoses.

La carta de Can Pei és testimonial. El cambrer és d'aquells que et recita els plats que tenen avui de memòria (sense els preus al costat, però), i quan l'escoltes se't fa la boca aigua. No deixeu de tastar el pernil d'ànec amb figues, o l'amanida de formatge fresc, encara que crec que qualsevol entrant faria força patxoca.

Els segons són generosos, cuina catalana de tota la vida, d'aquella de quedar-se amb la panxa contenta i les galtes vermellotes. Atenció als peus de porc amb cargols: tot un clàssic!!!

No diré que sigui econòmic, perquè no ho és, però per la relació qualitat preu surt força bé, el tracte és molt agradable i l'ubicació inmillorable.

Excursió i teca ideal per a pixapins.

6 comentaris:

albert ha dit...

Relament la foto fa venir salivera...

david fluxà ha dit...

per la zona que esmentes n´hi han força de bons. El que pasa és que quan el boca a boca porta més i més gent, ja gairebé no s´hi pot anar...
per això sempre procuro no dir els noms per la xarxa...
una abraçada

Lo Gené ha dit...

Tot plegat és molt camacu. Jo menjo aixins cada dia, i m'ho fa la meua mama.

Tot i això, si em vol invitar jo m'hi mostraré encantat.

Doc Moriarty ha dit...

Home, senyor Gené, de vegades vé de gust menjar fora de casa la mama.

Supermauri ha dit...

especifiqui quantes monedes d'or ha hagut de deixar... que quan torni a anar a Ripoll a veure la iaia hi faré un cop d'ull

albert ha dit...

Avui he estat a aquest restaurant. Seguint les seves recomanacions hi hem anat. M'ha agradat força tot i que no és gens econòmic (si, ja sé que ens ho va advertir).

Si mai tornes per aquella zona, et recomano trenta-mil vegades més el Restaurant Pizzeria Feliu, al poble de Llanars, molt aprop de La Roca.

Jo em vaig còrrer de gust.