dimarts, d’octubre 23, 2007

Supersticions futboleres

Davant de cada partit del Barça hi ha un ritual a seguir. No hi ha una correlació estadística demostrada, però sí la sensació que funciona i que, si no es compleix, l'equip perd.

  • Cuinar orella de porc. Tant se val si és fregida (encara que millor), que si és cuita (hi ha una cansaladeria a travessera de gràcia amb passeig sant joan on la fan exquisida). No valen succedanis (cap i pota, morros, cap de senglar, botifarra del perol...)
  • Evitar tot el dia un bar que hi ha a prop de casa (on, irònicament, són culers fins a la mèdul·la). Els cops que hi he entrat, generalment coincidint amb barçamadrids o barçachelseas, en sortim escaldats. Ara és que ja intento no passar ni pel davant.
  • Escoltar RAC1. Per molt que l'emetin per televisió, la veu del Pou i els seus és imprescindible.


La superstició de Ronaldinho és emplenar un número imparell de preservatius superior a vint abans de cada partit. Clar que sempre pot trobar-se amb unes senyorites que li volen mal, en complot.



És clar que aquesta vegada no he trobat l'orella per enlloc. Ho sento, ha estat culpa meva.

A falta que la propera temporada contractem Arsene Wenger (que està en millor forma física que Tití Henry), em faig de l'Arsenal, un equip que disfruta jugant i, el que és millor, sap matar el rival al camp.

6 comentaris:

Kesoytiza ha dit...

No vingui mai a veure un partit a la Penya Barelonista de Lisboa. Porta mala sort i a més a més està plena de malparits jugant al billar.

Per cert, què n'haurem de fer d'aquest Barça?

cargol ha dit...

Ronaldinho no va poder cumplir el minim estipulat, maleït codi intern!!

Doc Moriarty ha dit...

El tour del proper estiu, per aquests camps.

Lo Gené ha dit...

Sempre que em discuteixo amb algun anti-motor li dic el mateix: "no fotem, que al futbol també ens traguem cada tordo de partit avorrit que no hi ha qui l'aguanti"

A lo que em contesten sempre -al menys si són d'aquests optimistes vitals gairebé estúpids: "no pas".

Doncs m'hauria d'haver callat perquè el nostre Barça ens va obsequiar amb un partit de NO-futbol.

albert ha dit...

No es carregui vosté tota la culpa. Reconec que jo ahir vaig no vaig seguir el meu ritual d'ablació de clitoris a una noia verge. Sempre que no ho faig abans d'un partit, no guanyem.

set sota zero ha dit...

I jo em vaig oblidar de cremar el "Marca" del dia del partit. merda, el Barça naufraga per culpa nostra!