dijous, de gener 24, 2008

Riscos del Basado en Hechos Reales

Un dels problemes d'escriure una novel·la basada en fets reals és que si trigues molt, poden aparèixer més versions de la història. I jo sóc molt lent escrivint, molt.

L'any passat ja va sortir una aproximació a la història, que va passar sense pena ni glòria. Tenia apunts interessants, però resultava un xic massa poètica, la qual cosa no acabava de quallar amb la història.

Mentre esmorzava, he llegit a El Periódico una minientrevista a un autor novell que tot just publica una novel·la sobre el tema. Sembla interessant i, pel que diu, hi ha similituds amb el projecte que preparo. També hi ha detallets (com que no busca el morbo) que pinten una mica fleumes, no obstant.

Tant se val, són els riscos de portar massa temps escrivint sobre un cas popular. És difícil que hi hagi una visió més freak.

PS. Gràcies, sr. Listo!

4 comentaris:

Questionaire ha dit...

Sí, sí, però quin és el tema? Eh, eh?

Lo Gené ha dit...

Mai he escrit cap novel·la, però fa temps que m'ho estic plantejant. El cas és que totes les idees genials ja estan agafades, toca't els ous.

El món en va ple de fills de puta que se t'avancen.

Pansete ha dit...

Per cert, Doc: qui està darrera del premi de novel·la negra que convoquen els mossos d'esquadra? Li ho pregunto perquè encara estic flipant...

Accídia ha dit...

Per això jo m'ho invento gairebé tot i si està basat en fets reals aquests són tan vells que qui destrossa les versions sóc jo... XD