dimecres, de febrer 06, 2008

Prohibició

La megafonia del metro repeteix cada cinc minuts: Recordem que està prohibit baixar a les vies.

A la cuina de casa hi tinc un post-it on hi he escrit: Recordem que està prohibit posar la mà al foc.

A la finestra hi he penjat un quadro, amb la inscripció: Recordem que està prohibit tirar-se daltabaix.

En el cotxe duc un CD on es repeteix, entre cançó i cançó, la següent lletania: Recordem que està prohibit llençar-se amb el vehicle per un barranc.

M'he tatuat a l'avantbraç la frase: Recordem que està prohibit beure's la benzina del sortidor.

I cada cop que pixo, veig que la mà esquerra hi diu: Recordem que està prohibit, i a la dreta tallar-se la titola.

6 comentaris:

Vier ha dit...

El recordatori de les mans està molt bé, no fos cas que després d'un gatillassu fessim alguna bogeria.

Lo Gené ha dit...

Doc, ha tocat un tema que m'exalta especialment. Sort que encara tinc iogurts per la nevera per calmar la cremor d'estómac.

No, sí, de debò, m'emprenya especialment que en nom del bé comú ens tractin de subnormals. En vaig tenir prou amb els meus pares, no necessito cap biblia del bon comportament que em digui què puc i què no puc fer.

Vaig a buscar el trabuc del meu rebesavi carlí.

cargol ha dit...

Sempre va bé recordar les coses.

Dit això (i encara que sembli una contradicció), em sembla de subnormals el tema de les vies.O és que a un suicida li importa gaire que li prohibeixin?

El Gimene ha dit...

L'última prohibició se l'ha d'escriure als braços perquè no li cap a la tita?

No es preocupi, a mí tampoc m'hi cabria.

** P A T R Y ** ha dit...

Hola ^^

Joder, es que en el metro dejan muy poco tiempo, mientras que salen y enentran....te quedas en tienrra, bueno, bajo tierra!

Questionaire ha dit...

Està prohibit cagar-se en la mare de Monseñor Rouco Varela?