diumenge, de març 23, 2008

Cinc hores amb Benjamin Linus



-T'agrada l'ópera, Abraham?

- Elvis, aquestes pastilles et calmaran dels nervis.

-Ja li preparo el bany, monsieur Marat, que té massa preocupacions al cap.

-Ets el millor jugador del món. Jo de tu m'ho prendria amb més calma, Ronnie.

-Deixa conduir a la teva filla algun dia, Grace.

-Són quatre paperots en un hotel sense vigilància, Richard. De veritat creus que és mala idea?

-...a més, a les Azores s'hi menja tan bé...

-Tu quan agafis el Porsche, James, apreta a fons que aquest trasto vol canya.

-I digues, no et sembla que sí que fan una mica de mala olor, Adolf?

-Charles, totes les teves festes acaben igual. Per què no dones un cop d'efecte i invites la Sharon, que està prou bona?

-Saps la de ninos que pots fer amb una nova trilogia, George?


7 comentaris:

Quimkong ha dit...

Magnífic post. Crec que està en estat de gràcia, Doc.

Es mereix una passejada en descapotable per Dallas.

El Gimene ha dit...

Totalment d'acord amb el Sr. Kong.

I en Ben... qui ens havia de dir que Lost acabaria girant sobre ell? Dia a dia es va convertint en un dels millors dolents que he vist mai, tot un príncep del que Maquiavel se sentiria orgullós.

Puji ha dit...

Almirante, le apetece ir en coche hoy al Prado? Hace un dia de altos vuelos.

albert ha dit...

Tranquil·la Diana, del Ritz als Camps Elisis és un cop de cotxe.

Pansete ha dit...

Em temo que no, Dr. No.

Questionaire ha dit...

Don Manuel, esta playa de Palomares es la bomba.

Pansete ha dit...

Jo ja el vaig advertir, sr. Fumanxú...