diumenge, de juny 29, 2008

Mickey killed the video star


D'entre tots els canals que conformen la gran enganyifa de la TDT, són pocs, molt pocs, els que de vegades es salven de la foguera.

Per això m'emprenya que demà sigui el darrer dia d'emissió de Fly Music, que dedicava les 24 hores íntegres a video-clips, festivals i concerts, i tenia un criteri tant ampli com de qualitat.

A partir de dimarts, serà substituit per la merda infantiloide xuclacervells de Disney Channel, amb les Hannah Montanah i els High School Musical preparant el desembarcament.

A cagar a la via el puto Mickey i el seu avi ultracongelat!

5 comentaris:

albert ha dit...

Ho diu en serio? Cagumsaputamare! A mi també m'agrada molt aquest canal i és una pena que desaparegui per culpa del puto Disney. Au doncs, a cagar!

Lo Gené ha dit...

No foti que ens deixa el Fly Music. Doncs quina puta merda, vaig a cremar el decodificador -el català, incorrecte- de TDT.

Puta merda.

Doc Moriarty ha dit...

No m'agradaria fer-me pesat, però... oi que ja han adquirit la novel·la? És que tinc ganes que llegeixin cert passatge que els incumbeix.

albert ha dit...

Ai, ai, ai... Jo encara no l'he comprat, aquesta setmana cau. Quins nervis!!!

Lo Gené ha dit...

Comprada està, però va ser un regal entregat a la meua estimada pel seu aniversari. Quan se l'hagi acabat la llegiré jo :)

Per cert, magnífica edició amb tapa dura i sobrecoberta.

Quan pugui pujaré al blog una foto molt curiosa que vaig fer el dia de comprar-lo. Li impactarà, s'ho juro.