dissabte, de juliol 05, 2008

El Fòrum de les Cultures


Odio la sorra i no m'agraden les multituds.

Tot i que el que queda del Fòrum són mastodònitcs blocs de formigó sota el sol, fa quatre anys que vaig a banyar-me a la platja artificial. No hi ha onades i hi pots entrar per escales de pedra. Has d'aparcar el cotxe a sis-cents metres, al costat de la ronda, i atansar-t'hi caminant. A més, aquest any han eliminat el pàrquing habilitat a prop.

Hi ha dues zones de bany: la més allunyada, on no hi ha ningú excepte ciclistes descansant; i l'altra.

Jo vaig a la solitària. Però he de passar per l'altra.

Fins aquesta temporada, hi havia molts xavals magribins en aquesta zona. El que he vist avui és un autèntic fòrum de les cultures.

Ordenats com en un IKEA hi havia comunitats de magribins, sudamericans, pakistanesos, gitanos i armenis.

Una ONU del tercer món aquàtica.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

aquest post té un oxímoron tot començar: si "Odio la sorra i no m'agraden les multituds" ¿que hi fot a la platja?.................ai la parenta, la parenta........(¿o els nebots?).....

Síncirily Modgi ha dit...

No és que dubti de la seva credibilitat, contrastada per altra banda, però com collons distingeix un armeni? Vesteixen sempre de Giorgio Armeni?

Un cordial cordero

Doc Moriarty ha dit...

Visca Nou Barris: tenim els millors armenis de la ciutat.

proposta de lema no acceptada per la campanya de l'ajuntament de bcn

quitus ha dit...

per cert, ahir sortia un paio molt suspitos a EL Periodico. el paio havia escrit un llibre sobre una paia rara, de fot molt temps. se l'hi haurá de seguir la pista......

Doc Moriarty ha dit...

Diuen que està força bé...

Vironer ha dit...

la maria Escario m'ha preguntat si tens la cartera intacta

Lo Gené ha dit...

Ostres, la platja-piscina del forum. Què xunga que és, la meva senyora hi va anar un cop i va presenciar escenes com:

- Un home pescant peixos i arrancant-ne els caps amb la boca. Duia un nen que era el seu fill, no parava de cridar-li.

- Les famílies gitanes banyant-se en grup. De mentre, els pares dient als nens com tenien que xorrissar de les bosses de les senyores.

- I coses que no explicarà mai a ningú.