dilluns, de juliol 07, 2008

Perdre el temps al fèisbuc


Fins fa quatre dies tenia un compte a Facebook que llanguia mig mort. No hi trobava la utilitat.
D'una setmana ençà, he trobat la gran varietat d'aplicacions d'aquesta web social:

-No fer res.
-Mirar fotos de gent que coneixes.
-Mirar fotos de gent que no coneixes.
-Jugar a jocs que no entens.
-Veure els amics dels amics.
-Buscar famosos.
-Continuar sense fer res.
-Passar les hores.
-Votar fotografies de noies lleugeres de roba com quan tenia 15 anys però 15 anys desprès.
-Indicar llocs que he visitat, com si no m'en recordés.
-Comprovar qui hi ha connectat complint punt per punt els ítems anteriors.
-Pensar que hauria d'estar fent alguna altra cosa.

6 comentaris:

albert ha dit...

Curiosament hem coincidit "descobrint" el Facebook i jo també estic perdent massa temps investigant. Això de mirar els amics dels amics és una droga i buscar famosos també. El problema és que sempre hi són 10 vegades i no saps quin és el bo.

A mi ja m'ha servit per una cosa en concret. Poder parlar amb un amic que feia com 10 anys que no en sabia res d'ell. Va marxar d'Igualada i no en tenia el telefon ni res. El vaig buscar per el nom, el vaig trobar i ja em xerrat "largo y tendido".

Això del Facebook, mola.

Puji ha dit...

UF! És totalment inútil, però és un puto vici.

Lo Gené ha dit...

Jo, com no tinc amics, no sofreixo d'aquests mals :)

newyorkDC ha dit...

jo hi acabo d'entrar i ja tinc 5 amics...però encara no he trobat cap manera de perdre-hi el temps

El Gimene ha dit...

Això comença a semblar una reunió d'alcohólics anónims: hola em dic Gimene i acabo d'apuntar-me al facebook. Doncs sí, jo també. I he descobert coses interesants, com que el Gerard Quintana i jo tenim un conegut comú.
PREGUNTA: No és apassionant?
RESPOSTA: No.

intel·lectual punk ha dit...

El pitjor vindrà quan comencen a buscar-me les persones a les que dec diners. Eixe dia la llista serà enooorme!!!

Per cert, el blog d'un amic meu:
http://indecencia2014.blogspot.com