dimecres, d’agost 06, 2008

Ahora la ley actúa


Un caco fent palanca a la porta d'un cotxe. Unes mans anònimes furtant el moneder de dins una bossa de mà. Un mantero. Un paio musculós de samarreta arrapada clicant download sobre la caràtula de Matrix.

Cada cop que vull veure una pel·lícula o l'episodi d'una sèrie que m'he comprat he d'empassar-me que em diguin lladregot amb aquest anunci barroer.

Com l'àvia que et renya quan t'atures al pas de peatons perquè el cotxe d'abans quasi se l'emporta pel davant.

És com si compres cues de rap i la peixatera, un cop estàs creuant la cortina de cordetes de plàstic, et crida: però no me les robis!

O com si pagues l'entrada del Tibidabo i cada cop que vols pujar a la muntanya russa, el noi amb la cara plena d'acné a la porta et recorda: no et colis a l'entrada del parc.

O si vas a la gossera i adoptes un cadell, i l'encarregat insisteix en què no recullis gossos pel carrer.

N'estic fins al capdamunt de la merda d'anunci aquest.

5 comentaris:

Questionaire ha dit...

O comprar cd's verges per guardar les meves fotos o la meva música composta per mi i que no està registrada a l'SGAE (*) i pagar un cànon per si de cas se m'acut piratejar música.

(*): Com que donen tant pel cul, també se'ls coneux per SGAY

Lo Gené ha dit...

Cada cop que senyoreta i jo veiem un DVD, ella es posa com una moto quan veu el maleït anunci. I jo també.

Facin com jo: comprin els CD's i DVD's verges a Andorra o d'importació per internet. Val la pena i aquestes rates subvencionades llepaculs de la SGAE no en veuran ni un duro.

quitus ha dit...

ull, que legals que son tots....
doncs jo hem descarrego casi de tot....l'únic problema que tinc es que, si em descarrego l'últim episodi de Lost (per que no em passa pels collons veure El internado, ni esperar 12 anys a que tve2 decideixi emetre l'última tanda de episodis), doncs, per que collons haig de financiar l'SGAE? hi ha gent de l'SGAE fent Lost? en Ramoncin en fa la música? i actúa? i pinta alguna cosa?¿?.......

El Gimene ha dit...

Això de l'anunci em recorda a la típica situació estudiantil en què un mestre es troba que la meitat dels seus alumnes han fet campana. Llavors, els hi diu als que sí que han assistit a classe: fer campana és dolent i el pròxim cop que algú faci campana ho diré als seus pares. un alumne, llavors, li contesta: profe, perquè ens ho diu a nosaltres que sempre venim a classe? El prefe contesta: m'agradaria dir-ho als altres, però no venen mai.

A banda d'aquesta analogia lamentable, diré que estic completament d'acord amb el Sr. Quitus com a pirata i amb el Sr. Questionaire com a a autor.

I per si hi ha alguna persona de lleis entre vostès, pregunto: hi ha més casos al nostre "Estat de dret" en què es pressuposi l'activitat delictiva i per tant es multi a priori els possibles delinqüents? Potser no, oi?

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny