dimarts, de novembre 11, 2008

La via més ràpida de trobar qui busques

10 comentaris:

Divadelro ha dit...

Que es bo, malparit!!!

Jajajaja

Com he rigut, tot sol...

Mery ha dit...

JajajajajaXD Buenísimo!

Josep ha dit...

Puc plagiar aquesta imatge per a la meua campanya contra l'abús de feisbuqueig?

http://descans.blogspot.com/2008/11/feisbuqueig-la-contraofensiva.html

Doc Moriarty ha dit...

Si cita les fonts (Montjuich, Trevi, Times News Roman), cap problema.

Modgi ha dit...

Genial.
Realment ens estàvem perdent grans gags sense el photoshop.

Pare Bukkàkez ha dit...

Ui! Com confirmi l'amistat segur que en T-1000 l'ompla d'invitacions a putes xorrades facebookils...

Molt gran, Doc!
Per favor, creï més sol·licituds impossibles d'amistat.

Per altra banda em pregunto qui deuen ser els 4 amics en comú...
Schwarzeneger, James Cameron, Robocop i Falete, potser?

Àlex ha dit...

M'ha encantat!!!
I veient les pijades que la gent t'envia pel feisbuc, més... Si ho permeteu, jo també el plagiaré, al meu bloc (citarem totes les fonts que calguin!)!
Gràcies!

Haller ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJ BRUTAL!!! XD

Questionaire ha dit...

Haurà dit que sí, oi?

SM ha dit...

Jo també vull ser amic seu! Molt bo...