dilluns, de març 23, 2009

Restoranti itoliani a Castelldefels

Dissabte per la nit vaig haver de triar entre tota la oferta de restauració de Playafels per sopar. Carpes i menús en pissarres, la selecció de bestiar hosteler era difícil.
Vam entrar en un restaurant italià italià de veritat.
La primera pàgina de la carta tenia fotos de celebritats del país de la pizza.



Qui no coneix a Pavoroti?

La meva intenció ara és anar a un xinès on hi hagi la foto de Fu-Man-ñú, a un japonès on la carta l'escrigui Haruki Monakami i un grec amb l'efigie d'Aristóteles Leonasis.

4 comentaris:

albert ha dit...

Giao Vella!

JuMp_oN ha dit...

Doncs a mi el que em sonava era el Paparotti:

http://www.fotolog.com/jump_0n/33023111

Mister Pozart ha dit...

I tota la gent que es pensava que de nom es deia "Tutto"...
Be, em quedo amb com li deia el meu tiet, "Pebroti"!

Questionaire ha dit...

o el català universal Joan Manuel Xerrac.