dimecres, de maig 19, 2010

Error de forma


Hisenda, una hora de cua. El 238, el meu número.

-Bon dia. Que no he rebut el borrador a casa perquè ens vam mudar i venia a veure si em podia donar-me la referència per consultar-lo a internet.
-Aquí no te la puedo dar. La tienes que buscar en internet.
-I com ho faig?

Treu un full mecanografiat amb una olivetti, algunes paraules tatxades que s'han perpetuat fotocòpia rere fotocòpia.

-Sigue los pasos 1, 2, 3 y 4. Aquí, donde dice NIF, pon el DNI -i assenyala a un altre lloc- Y aquí, donde dice NIF, pon el DNI.
-I ja està?
-No. Te dará un número. Entonces vuelves, haces otra vez la cola y yo te lo valido.
-O sigui, que ho faig a internet i vinc perquè m'ho validi.
-Sí, y entonces ya podrás consultarlo por internet.
-Val.

Em mira la samarreta.

-Españoles, Franco ha muerto -llegeix.

Em miro, no recordava que duia la samarreta amb la imatge d'Arias Navarro a la tele informant de la mort del Dictador.

-Sí. 
-Pues ya se podría morir también Zapatero.
-Hombre, a ese le han votado.
-Yo sí que le botaba.

I prem el botó del següent, per donar per finalitzada la conversa.

8 comentaris:

Josep ha dit...

Tinc espatllat el calendari? Ho dic perquè el meu indica que som l'any 2010, però això que vostè explica sembla sortit del tardofranquisme, com a mínim.

Menelbeth ha dit...

Vaja tela. Jo vaig deixar d'anar a Hisenda fa temps... ho faig tot per internet i per la meva Caixa...

Remitjó ha dit...

Doctor Moriarti, el que li ha passat és del tot comprensible. Estic segur que vostè va anar a la seva Delegació sense portar les dues corresponents "Pólizas de 3 y 5 Pesetas" per incorporar al seu expedient. Les coses s'han de fer bé.

Anthony S. ha dit...

Amb la retallada de sou, bon moment per anar a ca'l funcionari... Gracies per deixar-nos els d'hisenda cabrejats en plena campanya de la renda!

SM ha dit...

Quin exercici sublim de provació, presentar-se davant d'un funcionari d'Hisenda amb aquesta samarreta...

Victor Baldovi ha dit...

JAJAJAJAJAJA... Què fort! Fes-te una samarreta amb "yo apoyo la bajada de sueldos de los funcionarios" amb forma de "me gusta" de Facebook i torna-hi! Quin fill de #%@*

moontseta ha dit...

Olè!!!

Pere Llufa ha dit...

La samarreta és de producció pròpia o hi ha algun lloc on la venguin?

Per cert, seguint la idea d'en Victor Baldovi, crec que una samarreta amb un gran 5% estampat ja farà la feina la propera vegada.