dimecres, d’agost 18, 2010

1004



Truquen del mil quatre a l'hora de la migdiada. Despenjo.
-Hola buenos días, le habla Nadia Carrascosa Gonsales, ¿podría hablar con Doña *** *****, por favor?
-Sí, soy yo misma.
-¿Perdón?
-Soy yo misma, ¿qué quiere?
-Queríamos informarle sobre la mejora de internet....
-¿Me ofreceis un iPhone 4?
-No, el internet...
-Ay, qué ilusión! ¡Me vais a dar un iPhone 4!
-No, le queríamos ofrecer...
-Un iPhone 4, ¡con las ganas que tengo de tener uno! ¿Cuando lo podré recoger?
-No, doña ***, para eso tendrá que llamar al 1004.
-Si me estás llamando del 1004. Qué ilusión, de verdad...
-Er... buenas tardes, doña ***
-Ay, qué bien, un iPhone 4.
 dup dup dup dup

40 segons de trucada. El propòsit és reduïr la marca i anar a per rècord.

5 comentaris:

Remitjó ha dit...

Jo amb els de Vodafone estic a punt d'aconseguir el rècord, però invers. Ja m'han tingut al telèfon 43 minuts... i sense donar-me cap solució. A més estic trucant cada dia. Quan m'acomiade, en comptes de dir adéu, dic: fins demà.

Txisky ha dit...

M'hagués agradat veure la cara de l'operadora!

Sonix ha dit...

¡Tremendo!!!
Yo es que no cojo el teléfono cuando es de esos números, soy una cobarde. :(

pH ha dit...

Una de les solucions més ràpides que he trobat es contestar que el titular acaba de morir fa uns minuts i que no els puc atendre enaquell moment.

moontseta ha dit...

Jus jus